vasárnap, november 01, 2009

Szontyoliság és a kötés

Ma szontyoli vagyok és a gyertyafénye amely a komódon világít most még inkább nem tesz vidámmá.  :( Hiányoznak azok a szeretteim akik fontosak voltak nekem s szerepük volt az életemben.
Sajnos már nem kérdezhetem meg a hogylétüket pedig de jó is lenne!
Azért nagyon remélem jól vannak az égi mezőkön és Ők is olyan sokszor gondolnak rám mint én rájuk.
Szerettelek és még most is szeretlek benneteket!

Könnyes szemmel a monitort is másként látom ...



Kötök!
Gondolhatjátok,ezzel miért van úgy oda?
De én nem tudok :( max. az alapokat is hiányosan és bár talán nevetséges lehet a neten nézve kezdtem el ez első sort is.
Ercsu küldött egy szuper mintaleírást amelyért nagyon hálás vagyok, de sajnos aki nem tudja pontosan mit,hogy is kell azon kifog.Így jártam én is.
Másnak egyértelmű de én a hatodszori bontás után kicsit elkeseredve álltam ismét neki.
Tuti nem ilyen az eredeti minta de kötöm .) az én értelmezésem szerint és tetszik :)
Elvére ez a lényeg!
NEM???

Nincsenek megjegyzések: