hétfő, május 17, 2010

A testem,lelkem az enyém ...

A testem a lelkem a SAJÁTOM!

Elsőként ki vigyázzon rá, ha nem Én?????
Kis lépésekkel indult meg bennem ez az egész.
Érzékeny lett a gyomrom :( s mivel a csapból folyó vízet fogyasztom és utána jelentkezett mindig az a furcsa érzés,
gondoltam egy nagyot!

Egy egyszerű vízszűrőkancsóval kezdődött aztán az alumíniumot tartalmazó izzadságátló elhagyásával folytatódott …
El se hiszitek, hogy napokig csak dőlt belőlem a verejték amit sok évtizede visszafolytottam mesterségesen.
Fent láttok egy linket / és ez most nem a reklám helye / sok okosságot találhattok a problémáitokra.
Például ma már elkészítem a házi dezodort mert az alapanyagokat beszereztem hozzá .) csak a spricnis flakont kell még valahol vásárolnom.
S ha nem ismeritek a Himalája sót akkor egy netes keresést talán megér .)

Anyukámmal már sajnos megküzdöttünk a mellrákkal és mint tudjuk genetikailag bármi lehet. Ha egy picit tehetek magamért miért ne tenném?

Elvégre ajándékba kaptam az életem azért, hogy megőrizzem addig ameddig csak lehet!

3 megjegyzés:

Namata írta...

Nagyon örülök , hogy egyre többen ébrednek fel a kozmetikai és élelmiszer ipar agymosása alól !
Akinek tudom elmondom amit megtudtam ezekről , de Tenni csak maga tehet mindenki .
Túl sok a műanyag az életünkben .Én már 2 éve víztisztítót használok .Néha hülyének néznek érte , de nem sokat érdekel .
Szóval gratulálok Neked , hogy igyekszel jobbá és egészségesebbé tenni magad és ezáltal a környezetedet is óvod !:)

Mosolyrend Évi :) írta...

Szia Sorstársam Elinor .)

De örülök,hogy más is így látja!
Köszönöm a soraidat és majd taníts meg dolgokra!
Rendben?

Természetesen vásárláskor csak ritkán kérek új zacskót mert mindig lapul egy a táskámba.
Tudom ezek még csak a kezdeti lépések ...

Namata írta...

Szia Évi !

Azt mondják kicsi dolgok nincsenek , minden fontos .:)
Amit tudok segítek , bár én is csak botladozom .Keress nyugodtan emilben is .
Van néhány alapelv , amit leírok néhány nap múlva a blogban , csak még össze kell szedjem a gondolataimat .Ezek már a tapasztalataim .Hátha hasznosak lesznek.