szombat, július 10, 2010

Aviva tornázni voltam .)

Tegnap tornázni voltam.Pár hete hallottam a nők egészségét megörző mozgásról.
Pogány Zsuzsa nagyon kedves oktató s bár nem fiatal fantasztikusan jól néz ki és iszonyú energiával rendelkezik.
Számomra nagyon érdekes volt a Aviva torna.Még nagyon ügyetlenül csináltam a gyakorlatokat és a négyórás tanfolyam csak a megismerésére elég.A könyvből s a cédével majd kezdődhet itthon a gyakorlás.
Érdekes,hogy általunk szabályozható a menstruáció,enyhíti a görcsöket s segít annak aki kisbabucit szeretne. A változókor tünetein is enyhít.
Lányok ha tehetünk az egészségünkért miért ne tennék???Igaz?
Még majd mesélek ha érdekel valakit :)

2 megjegyzés:

Namata írta...

Hallottam már róla , azt mondják sok nőnek segített már a gondjaiban .
Majd mesélj még róla .
A táplálkozásról írok ám majd , nem feledtem el , csupán kissé szét vagyok esve .Sok a dolog .:)

Mosolyrend Évi :) írta...

Szió :)
Tudod türelmesen várok a soraidra .) addig is tornázgatok egy picit!
Szép napot!