szombat, január 01, 2011

Jóslás .)

Amikor a szilveszteri buliban sokat nevettek,finomakat nassoltok .) s jókat beszélgettek ...
Nagyon szuper ha azokkal az emberekkel lehetsz akiket tudatosan teszel magadköré .) a "sors" jóvoltából.
Valószínűleg az életteretek és a meglátásaitok is hasonlók :)
S szóra szó kiderül,hogy a barátod anyukája hobbiból jósol s én vagyok az egyetlen aki még nem tudta és nem látogattam meg e célból.
Ekkor a vidám társaság felkerekedik és 5 percre lakó "jósnőhöz" becsönget .) aki nagyon örül,hogy éjfél elött pár órával népes sereg lepi meg. :) / Természetesen előzetesen telefonegyeztetés után / Ilyen még az Ő életében se fordult elő :)
A csöppnyi otthonban egy falat szabad hely se maradt s mindenki izgatottam hallgatta a nekem szóló mondatokat ...
Nagy élmény volt! :)
Te is voltál már jósnőnél?????

Nincsenek megjegyzések: